Het avontuur opzoeken met de fiets? Daar heb jij de Cube Kathmandu Hybrid voor nodig. De wereldveroveraar met elektrische ondersteuning. Het nieuwe frame is uitgerust met Bosch ondersteuning van de nieuwste vierde generatie. Jij vindt de beste stabiliteit terug in het frame doormiddel van een geïntegreerde bagagedrager en comfortabele geometrie. Jij zegt het maar, de fiets volgt jou naar de mooiste plekken ter wereld!
Bekijk alle modellenWe helpen je graag met het vinden van een passende uitvoering. Ook na de aanschaf staan we voor je klaar met garantie, onderhoud en reparatie. Na 500 kilometers aan fietsplezier geven we je fiets een gratis onderhoudsbeurt.
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Beschikbaar in de Easy Entry, Trapeze en de heren uitvoering.
Beschikbaar in de Easy Entry, Trapeze en de Heren uitvoering.
Beschikbaar in de Easy Entry, Trapeze en de heren uitvoering.
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?
Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?